John67938 Ik las net op facebook Pandora Polyp, dat ze over 2 weken de eerste kermis aandoen, meer info volgt snel op hun facebooksite. Het is in ieder geval weer een plaatje om te zien
John67938 Nog niks bekend, ze doen er wel heel geheimzinnig over zal wel binnen nu en 2 weken zijn. Ze zeiden wel op een reaktie van iemand, die vroeg of ze in Arnhem kwamen, en daar zeiden ze nee op. Maar ze waren er wel voor gevraagd maar hadden ergens anders al een boeking staan in die periode
Johan013 Vorige week waren ze nog volop bezig met de gondels. Op de fotoās te zien moest er nog best veel gebeuren, het lijkt mij sterk dat die nu allemaal al klaar zijn
John67938 Hij staat nu helemaal opgebouwd voor de keuring morgen inclusief de gondels zo te zien op hun fb site op de foto
Micha Mooi zeg om die polyp zo weer te zien. Weet alleen niet wat ik van de nieuwe bol vind, aan de ene kant zeer mooi maar aan de andere kant niet passende.
Distroyer-ashwin Micha heb hetzelfde gevoel. De bol opzich is schitterend. Maar gewoon een maat te groot voor dit type molen.
Ezra Misschien als de gehele molen in de stijl van de bol zou zijn, dan zou de bol minder misplaatst aanvoelen. Moderne bol, ouderwetse molen, het blijft een aparte combinatie. Ik hoop overigens voor de fans dat deze zaak nog hetzelfde aanvoelt als vroeger, en niet dat de nostalgie van de molen de ervaringen over de jaren heen heeft geromantiseerdā¦
Forain-Paul Vanmorgen heel vroeg even een spoedbestelling opgehaald in Varsseveld en meteen even iets verderop deze Polyp bekeken. En ik moet zeggen die grote bol geeft de attractie wel meer volume en ziet er goed uit. De Pandora heb ik vroeger nooit in het echt gezien, toen die voor het laatst op de kermis heeft gestaan was ik nog een klein etterbakje, dus kan niet oordelen hoe die er vroeger heeft uitgezien. De kleurstelling is prachtig en is zo te zien niet of nauwelijks aangepast . Ik heb geen idee wat er allemaal is veranderd. Waarschijnlijk, het belangrijkste, de techniek. ik zag dat de installatiekasten waren vervangen en twee nieuwe of gereviseerde armen en nieuwe gondels aan de twee armen (de eerste beschadigingen zaten er al op) . Maar optisch is er volgens mij niet veel aan gedaan, het roet zat nog op de decoratie en de schots en scheve vloerdelen. Leander is zo te zien altijd zuinig op zijn āspulā geweest, dus een goede poetsbeurt doet wellicht wonderen. Als je het vergelijkt met de tot in de puntjes onderhouden Happy Spider, die een paar weken geleden nog in Tilburg stond, moet er nog veel gedaan worden.
John67938 Forain-Paul niet veel aangedaan, ze zijn verdomme al meer dan een jaar bezig deze polyp aan het opknappen, als je op hun facebooksite eens ga kijken hoe ie eruit zag toen ze hem hadden gekocht en nu is er een heel groot verschil
Micha Ze hebben achterlijk veel gedaan. Jammer dat al dit negatieve zo meteen moet in je bericht. Een poets beurt is wel het laatste waar je aan denkt als je nog niet eens een keuring hebt na zoān afgebrande zaak. Poetsen komt heus wel
Niels Dat er al veel geĆÆnvesteerd en opgeknapt is kan niemand ontkennen, dat moet iedere liefhebber deugt doen. De nieuwe ābolā op de middenton ziet er goed uit, echter ben ik van mening dat deze qua stijl en grootte niet bij de Pandora past. Ik vind ām uit verhouding (te groot) t.o.v. de rest van molen.
John67938 Voorlopige agenda pandora polypā¦. Let op alles is onder voorbehoud Vasseveld 13 t/m 16 augustus Hollandseveld 25t/m 29 augustus Westerhaar 16 t/m 19 september Veendam 7 t/m 11 oktober Haaksbergen 15 t/m 18 oktober bron:fb pandora polyp