Grandjohn Zomerkermis Apeldoorn ook hier alles in aangepaste vorm dikke pluim naar deze gemeente en de organisatoren Naast Tilburg kunnen andere gemeente’s ook hier een kijkje nemen en je zult zien dat het kan
Jonathankermisfan Vandaag weer 2 kermissen bezocht. Het is toch heerlijk dat de Kermissen draaien. 1 van de kermissen die ik vandaag bezocht heb was Apeldoorn. In het voorjaar hadden ze precies op dezelfde plek kermis, maar toen moesten ze sluiten. Nu staat er weer een goede kermis. Het was goed geregeld qua Corona regels en 1 verplichte loop route. Eigenlijk was het qua attracties hetzelfde als het voorjaars kermis. Een paar leuke toevoegingen waren de Booster Maxxx als thrillride en de Super mouse! Weer een gemeente wat bewijst dat kermis gewoon kan! Er stonden leuke attracties voor Jong en oud en het was gezellig druk. Top kermis dus!
Jay-RideMaster Ook ik ben ff langs Apeldoorn gegaan, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit de beste kermis van dit jaar vind (tot nu toe) als het om coronamaatregelen gaat. 1 duidelijke in en uitgang waar standaard desinfectie spul staat en meerdere beveiligers. De eenrichtingsverkeer was hier echt duidelijk en er waren brede paden zodat je makkelijk afstand kon houden. Er liep best wel wat volk rond, maar niet teveel. En de kermis zelf vond ik ook prima opgesteld staan met een leuke collectie attracties (alleen wel een beetje standaard voor Apeldoorn, maar dat mag de pret niet drukken). De Break Dance sprong er voor mij het meeste uit, omdat hij oprecht een goede show gaf, en ook een best aardige rit. Daar kunnen de breakers van Hoefnagels een voorbeeld aan nemen. Nu snel door naar de foto’s, want ik heb denk ik wel genoeg gekletst. Is die zijkant nieuw? Ook nieuwe verlichting bij de Super Mouse! Blijft een mooie rupsbaan… En voor degene die geïnteresseerd is in meer foto’s van mijn kant: https://ridemaster.jouwweb.nl/zomerkermis-apeldoorn-2020