Ruben-kermisfun Het is weer kermis in Diest. De kermis gaat door op een nadere locatie. Stiekem vind ik deze mooier dan de vorige locatie. Opgelet! Wil je de kermis bezoeken, gelden de volgende regels: -1) Mondmasker verplicht voor iedereen boven 12jaar. -2) Een centraal verkeerslicht geeft aan of het te druk is of niet, weliswaar in de gekende kleuren. -3) En natuurlijk de bekende coronamaatregelen. Helaas zijn deze regels toch echt nodig, er heerst namelijk een opflakkering in Belgiƫ. Amuseer je op de kermis en hou het veilig. Zodat jouw plezier en mijn hobby samen nog enkele maanden kan blijven duren. Tijdens mijn bezoek aan de kermis viel mij op dat iedereen een mondmasker droeg zonder enkel probleem. Als men dit niet droeg werd men de toegang verboden door een steward. De mooie ingang! de kermis staat ruim opgesteld. De kermis is goed zichtbaar. Hier wil ik dan ook afsluiten met een welgemeende dankuwel aan de gemeente Diest om deze kermissen te organiseren en iedereen een hart onder de riem te steken. Dikke merci!
Ruben-kermisfun breaking news! Kermis Diest wordt verlengd tot zondag (26/07/2020) omdat Scherpenheuvel kermis is afgelast. helaas weet ik niet of de hele kermis nog aanwezig is.