Ikk-Nick Goedenavond allemaal, De kermis komt weer in ons mooie Venray. En helaas moet ik weer werken dus geen tijd voor een uitgebreide reportage van alle dagen. Gisteren avond ben ik op pad geweest en ben ik eerst een rondje gefietst en een bezoekje gebracht aan het woonwagenterein hier stonden vooral een aantal vrachtwagens. Daarna ben ik doorgereden naar het dorp waar iedereen al lekker bezig was geweest dinsdag. Ik wilde eigenlijk naar huis fietsen tot ik bij de kruising stond waar in een keer de Disco Jumper stond die daar niet gepland was. Eigenlijk een beetje voor de cake walk als je het aan mij vraagt en erg dicht op de woningen. (Zal kijken of ik morgen eventjes een foto kan gaan maken) Nu bleek er iets fout te zijn gegaan met het inplannen of opbouwen, wie zal het zeggen. Maar op zijn oorspronkelijke plek paste het zeker niet meer. Waarschijnlijk omdat de Phantom had geschoven en niet in zijn eigen kaders stond. Maar goed het zal allemaal wel goed komen, er komt een hele mooie editie te staan weer dit jaar! Hier komen de foto’s van gisteren avond 29-07-25:
Ikk-Nick Op de laatste foto was het drukke overleg over de plek van de Disco Jumper. Dit was mijn bijdrage voor de dinsdag.
GhostRiderPeter Ikk-Nick Dit was mijn bijdrage voor de dinsdag. Dank daarvoor, een hele fraaie 😉 Heb je bij toeval een foto van een transport van de Eclipse waarop nú de gondel en overige delen van de eclipse op worden vervoerd gezien het feit dat ze die mega frontwagen waar dat op lag gedumpt hebben voor dat schamele frontje wat er nu op “siert” ?
Ikk-Nick GhostRiderPeter Dankjewel, ik doe het maar zo af en toe haha. Verder was ik laat en stond hij al, ik heb hier geen foto van helaas.