PeterZeeland Tijd om ook wat aandacht te besteden aan mijn hometown kermis . Al vroeg op maandag de eerste kleine transporten gevonden , dinsdag nog een beetje. En de rest , ja die staan nog gewoon te draaien twee eilanden verder.
GhostRiderPeter PeterZeeland Ah, daar was Jan gisteren op de A58 ter hoogte van Breda naar onderweg 👍
PeterZeeland Woensdagavond , en een kleine update. Op plein40 mag alvast wat opgebouwd worden , en er zijn nog wat transporten bij gekomen.
PeterZeeland Zo als te zien is kwam er op een gegeven moment een flinke bui naar beneden , wat op zich wel fijn want veel toeschouwers hielden het toen voor gezien , wat voor de veiligheid zeker een goede zaak was. Opstelling is zeker op plekken anders , en ook niet geheel volgens de planning ,en er is dan ook nog al overleg geweest tussen exploitant en de gemeente. Pluspunt voor dit jaar , volgens een anonieme bron ( die een breakdance bestiert) is dat we na vele jaren weer verlost zijn van de centrale muziek. Ook interessant , de Maximus is ge-update , en kan nu ook manuaal draaien ( voorheen allen maar op automaat) en de beugels hebben iets meer tussen ruimte tussen zitting en beugel waardoor ook iets minder magere mensen de rit kunnen beleven , aldus mijn bron.
Jonathankermisfan Kermis Middelburg 2025 Dit jaar staat in Middelburg een top kermis, een betere sinds jaren! Je ziet ze niet vaak in Zeeland, maar omdat Hoorn vrijdag pas begint kunnen de Energizer en Maximus hier in Middelburg draaien! 2 toppers die het redelijk druk hadden. De kermis staat dan ook op een prachtige locatie midden in het centrum met prachtige gebouwen. Zo hoort een kermis te staan! Verder vaste gasten zoals de Mega booster, Impact en Future dance! Ook staat er een prachtig spookhuis, namelijk de thriller. Geen Autoscooters, want dat kan in Vlissingen en Middelburg niet vanwege tuig. Verder op plein 1940 2 mini kinderzaken, vroeger stond daar nog wel eens een kinderachtbaan, maar nu gewoon niks bijna. Kortom wel een top kermis in Middelburg!
Dennisdekermisfietser Ik zag dat de kermis in Middelburg sochtends om 11 uur al open ging dus dat paste mooi in het schema. En om 11 uur draaide de kinderzaken ook al volop. Aangezien er nog geen draaifoto’s op staan heb ik er een paar gemaakt, al moest het grootvermaak nog wel op gang komen. Plein 1940 stelt zonder de dragonachtbaan niet heel veel meer voor.