Maurice Deze kermis staat in de zomermaanden voor de toeristen en is dagelijks geopend van 20:00u tot 02:00u. Toen we zojuist vertrokken om 00:30u liep er ook daadwerkelijk nog behoorlijk wat volk rond. Een mooi groot (verlicht) parkeerterrein en kwalitatief zowaar best prima attracties moet ik zeggen. De prijzen variëren enigszins, maar liggen tussen de 6 en 8 euro. Uitzonderingen voor de Booster (€10) en de Sky Rider (€25). Iedere bezoeker werd bij de entree van het terrein gecontroleerd op wapens, maar op het terrein hing een fijne, gezellige sfeer. Opvallend was voor mij hoe hárd die go-karts over de baan gingen, dat zoiets nog kan, mooi hoor 😂 Komt nog meer 🙂
GhostRiderPeter Maurice Opvallend was voor mij hoe hárd die go-karts over de baan gingen Dat was in 2004 al zo en dus nog👌🏻 Tering wat gaan die hard daar en van niet botsen hebben ze ook nog niet gehoord👌🏻😂
Svenjj Prima kermis. Toevallig ook in Saint Tropez/ Grimaud geweest? Naar mijn idee stonden daar 2 jaar geleden een aantal zaken die nu op jouw foto’s staan. Benieuwd wat daar nu dan nog staat