EmielParkrides Vandaag is de afbouw begonnen in Tilburg. Ik maak ook bij deze het startschot met een video, zelf heel veel fotografen gezien die ook hun best hebben gedaan om alles vast te leggen voor jullie. Wandelen jullie een stukje mee? ``
Ralph2003 En voor de liehebbers heb ik nog heerlijk transportmateriaal, zo’n 60 stuks geselecteerd, komen ze….. Er komen nog meer transporten aanrijden…..
Ralph2003 Dit was mijn bijdrage van de Tilburgse kermis 2025, een zeer geslaagde editie mag ik wel zeggen.
Ralph2003 Ownee wacht, ik heb nog een paar afbouwfotootjes….. Nou, dit was hem dan echt hoor wat betreft de Tilburgse kermis 2025.
EmielParkrides Mooie ochtend tijdens de afbouw in Tilburg, trailers worden geladen en spelzaken worden op de pootjes gezet. ``
Maurice Mooi hoor om de Tilburgse kermis hier weer mee af te sluiten dit jaar, dank voor het delen van de foto’s en video’s 👍🏻🙂
EmielParkrides Laatste deel van de 6 delen, in de beschrijving staat een link naar de verschillende afbouw video’s. Dank voor het kijken, geniet er zelf ook van en kijk zelf ook even terug in de winter. ``