Ralph2003 Jan-Niek Dan gaan we nog veel meer genieten met ruim 150 gesorteerde foto’s van het oprijden op de welbekende dinsdagavond….. Er komen nog veel meer transporten aanrijden…..
Ralph2003 Dat was het tot zover, binnenkort meer fraai fotomateriaal vanuit Tilburg met transport- en opbouwfoto’s.
Ralph2003 MichaelV Volgens mij staat op de plaats van het rad vorig jaar nu de Buggy Ride en de Break Dance.
Ralph2003 Vandaag was er sprake van de nodige bedrijvigheid en heb toch nog wat transporten weten te spotten….. Wassem weer.
MartijnH Ik snap dat unieke zaken zoals een Entertainer of Fortress Tower uit het buitenland aangetrokken worden vanwege het bijzondere karakter maar een Duitse Pusher snap ik dan weer niet, net exemplaar maar denk dat we er in Nederland ook genoeg hebben.
MartijnH Patrick-Draaimolen dat veranderd er nog niks aan dat het een Duitse Pusher is en totaal onnodig is ook al huur je hem…
Kevin Patrick-Draaimolen Stond Dinsdagavond een Duitse truck voor (wil niks zeggen, en ben de naam vergeten)