Johan013
Zeer herkenbaar want zelfs op zaterdagavond was dit ook allemaal het geval.
Zaken die echt helemaal niks te doen hadden waren de Entia en de Mexico, maarja, er staan dan ook zo’n 10 loopzaken dit jaar.
Ondanks dat de Entia er schitterend uit ziet heb ik er 2 man in zien gaan en we zijn er 3x voorbij gelopen, maarja, wat wil je met die kolos van een Haunted Mansion als overbuurman, al is dit geen loopzaak, maar toch.
En inderdaad de Entertainer…..5 rondes gekeken en ook ingestapt uiteraard, maar telkens ⅔ molen vol en de resterende ⅓ duurder toch weer 5 minuten of zelfs geen volle molen. Vorig jaar was het laden, draaien, laden, draaien enz.
Toch ergens zorgelijk omdat ik dit concludeer op een zaterdagavond. Hoe is dat dan in de week?
Het is natuurlijk ook allemaal heel erg duur, speelt ook mee natuurlijk.
De zaken die echt wel constant vol draaiden met wachtrij waren de Tower, Phantom, Ghost Rider en de Power Polyp.
En de Happy Spider draait al jaaren in Tilburg met een paar man erin, moet haast wel een lage pacht betalen op die plek want anders krijg je toch geen goede boterham onder aan de streep?
En ja, de 2 grote gele draaiende bollen op de staanders bij de Poorter, schitterend!
Zijn de originele bollen volgens mij, oude tijden herleven. Waar waren deze bollen al die tijd? En waar is de originele bol onder de diamant? Dit was bij mijn weten precies zo’n zelfde bol.
Maargoed, we hebben ons prima vermaakt, aanradertje is trouwens de grillroom, pizzeria ‘Hizmet’ op het Piusplein.
Goed eten, warm, veel, ruime zitgelegenheid en betaalbaar, ow, en een mooi zicht op de Ghostrider. Dus daar een lekkere ondergrond gelegd en daarna wat koude rakkers gedronken en afgesloten met de Entertainer, waar de eigenaresse in de voorkassa zat en altijd vriendelijk lacht en niet met haar mobiel bezig is, zo hoort het.
Ownee, de echte afsluiter was een braadworst bij Roos, flinke braadworst op een lekker broodje en dan lekker zelf die sausjes erop doen.