Kermis Best 2025
Vandaag weer de kermis in Best bezocht en wat staat er een top editie dit jaar. Ik denk 1 van de beste edities die ik heb meegemaakt. Zo staan er 2 nieuwe zaken voor mij! De eerste is namelijk de Maximum van Otten! Ik wil hem veel succes wensen met zijn nieuwe zaak. Het is echt een thrillride, ik zelf zal er niet instappen, maar het is een mooie zaak en een leuke toevoeging voor Nederland! Ook Destroyer is nieuw voor Nederland en Best! Vroeger ook gerezen als Spinball over de kermis. Mooie zaak en ik wil de familie Cameron heel veel succes wensen! Top zaak. Verder staan in Best toppers als de Toxic, Energizer, Swingbob, Booster maxxx en dit jaar niet de power dancer, maar de break dance no1 van hoefnagels! Weer eens wat anders. Ook de prachtige Haunted mansion is van de partij. Schitterende spookhuis, niet normaal! Verder kan je dansen in de power Polyp, Swingen in de Beach party en schommelen in de prachtige phantom XXL en die is ook nieuw voor Best! Ook de prachtige rupsbaan van Wijnants is van de partij. Verder kan je van het uitzicht genieten in de Airforce. Qua opstelling heb ik geen klachten, misschien kan het te druk worden bij toxic en boostermaxx. Het was gezellig druk! Benieuwd wat er nog meer staat? Bekijk dan de video