Ruben-kermisfun Paal kermis, Onze laatste stop voor vandaag was in het prachtige Paal, voor mij was het al even geleden dat ik nog eens een kermis in Limburg mee pakte. En paal heeft elk jaar wel een goede kermis staan. Geniet mee van de Limburgse gezelligheid! De kermis is lopende van 28/06 tot 30/06 Locatie: Pater Carremansstraat, parking kerk Paal Grootvermaak: 4 Nieuw: Street Fighter “Coco Bongo”. Ik kan de sfeer op een kermis in Limburg niet beschrijven, maar het is er altijd gezellig. Ik kom er graag, alleen veel te weinig dit seizoen.. Dit jaar is de Coco Bongo de absolute topper voor deze kermis. Ik blijf het zeggen, kermis en de lokale kerkentoren horen gewoon samen. Genoeg foto’s van de Coco Bongo, er staat natuurlijk nog veel meer op deze kermis.😉 Terwijl de Coco Bongo verder schommelt, gaat de andere zaak alweer naar boven. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Het kan natuurlijk niet ontbreken, de Bidule Maxi Move. Nog een paar extra foto’s.. Lekker uitwaaien op je favoriete attractie. Dit was het voor Paal, op naar de volgende!