Ruben-kermisfun Mechelen Zomerkermis, De ideale start van de zomervakantie! De kermis werd vandaag feestelijk geopend met een receptie en rondgang. Een kermis in prachtige binnenstad. De kermis is lopende van 25/06 tot 11/07 Locatie: Grote Markt, Schoenmarkt Grootvermaak: 5 Mechelen, dat vooral bekent staat om zijn grote Sint-Romboutstoren, tijdens de kermis staat de Speed XXL onder de toren. Speed XXL, waar je absolute in kan afkoelen, met dit warme weer. Vooral in de binnenstad was het lekker warm. Het was voor mij al twee jaar geleden dat ik nog eens was geweest, vandaag had ik dus het ideale excuses om nog eens naar Mechelen te rijden. Op zijn vertrouwde plekje zien we weer de Crazy Dance, die van ochtend vroeg is aangekomen. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Het was lekker druk bij de de Movie Star Dit was het voor Mechelen, hierna volgen nog wat extra beelden. Mechelen, een warme stad met een toch wel mooie kermis. Dit was het voor Mechelen, op naar de volgende!
Dennisdekermisfietser Ruben-kermisfun Dan heb je al mooi op tijd zomervakantie 😉 Mooie foto’s met dat centrum op de achtergrond 👍
Ruben-kermisfun Dennisdekermisfietser Ik moet gewoon werken hoor, ik ben afgestuurd in 2020. 😉 Mechelen zomerkermis staat vooral bij de jeugd bekend om zo de zomervakantie te starten. Dennisdekermisfietser Mooie foto’s met dat centrum op de achtergrond 👍 Het is een prachtig centrum met nog veel oude gebouwen, zeker een aanrader om te bezoeken.