Ruben-kermisfun Wiekevorst Dorpskermis, Onze laatste stop voor vandaag, was in het prachtige wiekenvorst. Waar een grote verrassing stond, namelijk de zwiermolen van Surkol. Leuk om deze nog eens een keertje te zien! De kermis is lopende van 22/06 tot 24/06 (maandag gesloten) Locatie: Wiekevorst dorp, Dalstraat. Grootvermaak: 3 Nieuw: Zwiermolen De zwiermolen, op een prachtige plaats zo onder de plaatselijke kerktoren. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Ben ik wat langer gebleven dan gepland? wellicht.. Maar het is toch een uniek stuk die we niet veel meer zien. Genoeg foto’s van de zwiermolen, er staat nog meer kermis in Wiekevorst! Dit was het voor Wiekevorst, op naar de volgende!
KermisKo Ruben-kermisfun ik wil even melden dat er op je website kermisfun.com vrij weinig te zien is. Een voorbeeld template voor een website.🙄
GhostRiderPeter KermisKo Zeiken om het zeiken noem ik dit, wat heeft het voor nut om dit te melden? Behalve dat je uit bent op een reactie en bij deze heb je die dan ook. Aangezien je niet wenst te reageren op mail, of hem niet eens lezen kunt omdat deze net zo nep is als je naam hier die overigens niks vandoen heeft met je echte naam en dus niet voldoet aan de regels die daarvoor gelden, doe ik het in deze post. Strike 2 en dus een opschorting van je account per direct.