Vanmiddag met de oudste puber naar Schagen afgereisd. De kermis kan je van te voren uittekenen. Al een paar jaar hetzelfde, maar ach, we gaan ook voor de gezelligheid. (Hoewel afwisselen ook wel eens een keertje mag).
Het fijnste hier vind ik dat de terrassen zowat tot in de attracties doorlopen, hierdoor kan je nog even gezellig uitrusten met de kermis op de achtergrond. Iets wat ik hier in mijn eigen stad enorm mis.
We beginnen met ringwerpen. Een mooi concept voor de eigenaar want na 10 euro had ik toch echt een mooie Snorlax

maar goed, niet klagen over de hoge prijzen, ik ben zelf de geen die het uitgeeft, en daarnaast, ik geef altijd €50,- uit. Alleen nu hebben minder exploitanten er profijt van… op naar de volgende attractie/kraam. Pijltjeswerpen. Te makkelijk. Snap niet dat je hier niet kan winnen, lang verhaal kort: een axolotl rijker. Mand

Op naar het achterste (of voorste, hangt er vanaf waar je vandaan komt) plein. Hier staan de autoscooter, chaos, snow jet en kinderachtbaan vastgeroest…