KermisKo Glucks Prinz van Vader op het industrie terrein Baarschot in Breda. De schiettent van Welsing stond er ook naar verluid gaan deze staan komende vrijdag op het Chasséveld ivm carnaval.
Marcootje kunnen die niet beter in het centrum gaan staan i.p.v. op het Chasseveld ??? Of is er op het Chasseveld een evenement tijdens carnaval ???
KermisKo Marcootje Daar staat een feesttent met artiesten en eromheen wat kermis + foodtrucks begreep ik.
LimBrabo-Wim Zonet een transport van een schommel genaamd “Flic Flac” op de A50 thv Wageningen richting Nijmegen/Oss zien rijden
MichaelV Vanmiddag bakwagen met kassa + aanhanger met station van de SuperMouse gespot op de A28 bij Zwolle Centrum in de richting van Hattemmerbroek.
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim Dan heb je een primeur te pakken 😉 Dit is de nieuwe kassa voor de Airrace Bungee 😃
LimBrabo-Wim GhostRiderPeter was ik me niet van bewust 😉😋, maar heb ik het mis dat de “oude” kassa groter was??
GhostRiderPeter LimBrabo-Wim Lijkt zo, deze is groter✔️ De oude had aan de voor en achterzijde een bordes.