LimBrabo-Wim In Zierikzee als je de Zeelandbrug af komt rijden bij Omoda dc diverse attracties wat ik herkende was een spookhuis en de Grand Canyon kinder 8baan
Ezra LimBrabo-Wim Wachten op een andere kermis in de regio, waarschijnlijk Goes. Zullen dan hoogstwaarschijnlijk ook bij de woonwagens een aantal zaken staan, op doorreis ri Middelburg. Stonden vorig jaar iig Impact en Booster.
PeterZeeland larsdezwarte03 Laten we het houden op βdie komen uit Renesseβ want de kermis in Zierikzee is al begonnen π
Toine Ezra Lijkt mij toch sterk dat er zaken staan te wachten vanaf Renesse en die tot Goes stil staan. Het zou kunnen, maar dan zou het betekenen dat deze ruim 2 weken stil staan.
PeterZeeland Toine dan is het maar goed dat voor de meeste zaken die van Renesse naar Goes gaan ( Future Dance, impact, Booster) Middelburg er nog tussen zit. Zit er alsnog een heel weekend tussen.
Toine PeterZeeland Dat klopt en dat is heel wat anders dan 16 dagen stil staan wat ik me niet voor kan stellen in deze drukke zomer maanden. En volgens mij zijn er daar in de buurt ook niet veel andere kermissen die er tussenin vallen.
Eric Vanmorgen de gondelwagen naar Eindhoven gereden en van Uden tot Park Hilaria de Entertainer in mijn spiegels gehad. βDu kennst dem Weg, geh mal vor!β π€£π