Ralph2003 LimBrabo-Wim Normaliter naar Boxtel, stond daar jarenlang. Wat is de reden? Sipkema staat daar nu en voor hem een logische route want Den Bosch is dit kaar wat later, ja of Boxtel eerder.
MichaelV Vanmidden combinatie van Hoefnagels no.3 op de A28 bij Zwolle (bakwagen + aanhanger met Breakdance op de zeilen)
LimBrabo-Wim Bram029 ken de precieze verpachting voor Oosterhout komend weekend niet, maar miss wel al op weg naar Oosterhout? “Stamm” in Oosterhout is: AS - Swinkels, Sjimmie - Reemer, Polyp -Brunselaar, Grand-Canyon - Kroon, Future-Dance - De Voer.
LimBrabo-Wim Zonet op de a15 ter hoogte van knooppunt Deil vanuit Gorinchem compleet transport van een breakdance, ik kon niet herkennen welke, het waren donkere vrachtwagens.
Jeroen-Sik Als ik mijn gordijnen open zou houden,is dit mijn uitzicht voor vannacht (maar ze ze gaan straks toch dicht 😁) in Rosmalen.
PeterCenturion Vandaag onderweg naar huis de voorkassa van de Power Polyp en een spelcontainer van Braak zien rijden op de A7.
LimBrabo-Wim Zonet op de A59 ter hoogte van Sprang-Capelle een klein reuzenradje blauw van kleur richting knooppunt hooipolder.. Even later op de A2 ter hoogte Zaltbommel de klap draaimolen van Jan Eckelboom richting Den Bosch