Ruben-kermisfun Sint-Antonius (zoersel) Braderijkermis, Een kermis van maar enkele uren en wat voor een kermis! We waren er omstreeks 18u en het was meteen goed druk. Ondanks de kleine bui. Er staat een zeer gevarieerd aanbod, met grote braderij. Grootvermaak: 7 De kermis is geopend op 06/06 van 18u tot 24u. Locatie: Handelslei, Begijnenstraat, Sint-Theunisplein Ik was zeer verrast van deze kermis, al enkele jaren kreeg ik te horen dat ik eens naar hier moest komen.. Wel dat is eindelijk gelukt! de eerste grote zaak die we tegenkomen is ook meteen de eerste lambada, namelijk de Crazy Surf. Dan moeten we een heel stuk door de braderij, tot we aan de volgende zaken komen. Bidule Number One is de volgende grote zaak die we tegen komen. En deze zat afgeladen vol. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Deze autoscooter breekt dus deze nacht af en zal dan zijn reis verder zetten naar Herselt. (Als ik mij niet vergis) Dan komen we de absolute topper tegen op deze kermis namelijk de free style! Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Om de hoek zien we het spiegelpaleis Rio! De laatste grote zaak is de lambada Mega Dance. Dit was het voor Sint-Antonius, op naar de volgende!