Ruben-kermisfun Rauwkermis, Vandaag zakten we af naar het pittoreske Mol-Rauw, waar de zon volop scheen. Op het Kerkplein stond de jaarlijkse kermis in volle glorie, met een opvallende attractie: de Move It 32. Deze unieke topper trekt jong en oud aan, die zich laten meeslepen in de draaikolken van de spectaculaire rit. Ook het nieuwe Funhouse “Crazy Hawai” was aanwezig. Dus zakten we even af naar Mol-Rauw. De kermis is lopende van 31/05 tot 03/06 Grootvermaak: 4 Nieuw: Funhouse “Crazy Hawaï”, Move it 32 Locatie: Middenstraat, Pastorijstraat De kermis staat, waar hij hoort. Onder de plaatselijke kerktoren, op een weliswaar prachtig plein! Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Als er dan zo een grote zaak op een wat “kleinere” kermis staat, komt de grote zaak overal boven uit. In dit geval is dat de move it. Dit was het voor Rauw, op naar de volgende!
Alex Dit soort zaken die bij lange na niet “af” zijn , en net als die als speeltoestel gekeurde “Funhouse” bouwvallen die we in ons land toestaan zijn echt hetgeen wat je als “kermis” wilt uitstralen. Kom maar op met de dooddoener, eerst geld verdienen! Er zijn exploitanten die zeer grote investeringen doen in nieuwe zaken die echte publiekstrekkers zijn en soms te lang moeten wachten op een keuring. En dan zie je dit voorbij komen….. belachelijk! Niks ten nadele van de rest van de reportage, maar zag deze al elders voorbij komen dat ik dacht staat die nu echt zo open? Maar ja dus. 🤷🏼♂️🤦🏼
MartijnH Ik zag dat de move-it in Rauw aanwezig zou zijn , dus even voor ik in Borkel zou gaan kijken een klein omwegje door België genomen.