Ruben-kermisfun Ramsel Hemelvaartkermis, Eén keer per jaar barst Ramsel uit zijn voegen – het is tijd voor vijf dagen kermisplezier! Het hele dorp leeft mee met een programma vol sfeer en sensatie. Zo is er een gezellige avondmarkt waar je heerlijk kunt rondkuieren, een grandioos vuurwerk dat de hemel in lichterlaaie zet, en natuurlijk… de legendarische kruiwagenkoers! Dé knotsgekke traditie waarmee we de kermis feestelijk afsluiten. De kermis is lopende van 24/05 tot 29/05 (Dinsdag gesloten) Grootvermaak: 4 Nieuw: Funhouse “Rio Hotel” Locatie: Gemeenteplein, Stationsstraat. Het viel me ineens op, er komt rook van onder het dak. Grappig bedacht. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Nog even een klein rondje voor dat het vuurwerk begint. een avond gezellig vertoeven op de kermis en de dag afsluiten met spetteren vuurwerk, wie wilt dat nu niet? De kermis gaat nog lang door na het vuurwerk! voor mij was het wel goed geweest. 😉 Dit was het voor Ramsel, op naar de volgende!
Svenjj Als ik ooit stop met de huidige business koop ik een frietkraam voor op de Belgische kermissen. Wat een rijen altijd, afgaande op jouw foto’s. Ongekend, hier in (het zuiden van) Nederland.