MartijnH Vanavond even naar Krefeld gereden daar het weer toch beter was dan eigenlijk verwacht. Staat dit voorjaar een kermis vol toppers waaronder de Predator , Chaos Pendel , Fortress Tower en de Excalibur. De winnaar deze avond was de Playball die rit na rit goed gevuld zat met weinig tijd tussen de ritten in. Verder veel kijkers die waarschijnlijk ook al aanwezig waren voor het vuurwerk dat later de avond afgestoken zou worden, daar heb ik niet op gewacht. Een impressie van aanwezige zaken op deze mooie voorjaarseditie,
PeterCenturion Krefeld heeft ieder jaar wel een verrassende kermis staan, doordat er niet veel grootvermaakzaken ieder jaar terugkomen. En dat maakt het voor mij een aantrekkelijke kermis om te bezoeken. Helaas begon het tijdens mijn bezoek vandaag te regenen.
GhostRiderPeter PeterCenturion Helaas begon het tijdens mijn bezoek vandaag te regenen. Jammer idd, was ook de reden voor mij om niet naar Krefeld af te reizen 😉
Kevin-KJP Ik was het eerste weekend in Krefeld, toen we met nog droog en lekker kermis weer 😉 Hier stond dit jaar weer een leuke voorjaar kermis, wel iets minder dan de editie van 2024 maar dat mocht de pret niet drukken. Zo zagen we hier de imposante Predator van Kaiser, wat een mooie zaak blijft. Dan zien we hier wederom de Geisterstadt van Fellerhof, wat van binnen toch wel echt een goed spookhuis is, en ik elke keer wel een keer doe als ik hem tegenkom. Als laatste zaak die ik wil noemen, is het de Fortress Tower van Goetzke die we dit jaar in Nederland gaan zien in Tilburg. Laten we snel naar de selectie gaan. ENJOY…!! Gelieve nog niet posten volgt nog meer
GhostRiderPeter Kevin-KJP Ik was het eerste weekend in Krefeld, toen we met nog droog en lekker kermis weer 😉 Ja joh, wrijf het er nog ff lekker in 😁✅ Mooie plaatjes weer, zijn we ook wel gewend en verwachten we ook van je 🤣