GhostRiderPeter Bryan Vandaag even naar de kermis in Maastricht geweest. Top!, wel “jammer” dat de twee heren die zich o zo druk om de lijst maakte je niet voor waren 😉
Eric GhostRiderPeter Top!, wel “jammer” dat de twee heren die zich o zo druk om de lijst maakte je niet voor waren Ach ja, veel geblaat en weinig wol!😉
Koen Altijd zoveel negatieve verhalen over deze kermis maar er staat een kwalitatief puike kermis op een prachtige locatie. Of het voldoende opbrengt in de kassalades durf ik niet te zeggen maar voor het oog een mooie kermis dacht ik.
GhostRiderPeter Koen Altijd zoveel negatieve verhalen over deze kermis maar er staat een kwalitatief puike kermis op een prachtige locatie De meest voorkomende klacht is dat er weinig diversiteit is, dat is voor de locals natuurlijk “saai” Maar voor de toeristen die Maastricht massaal bezoeken dikke pret✔️ Tevens geeft dat aan (ja komt ie weer) dat de exploitanten er iedere keer terug komen omdat het loont, niet om geld te wisselen 😉
DirkJeroen GhostRiderPeter dat zie je goed! Een exploitant die ieder jaar terug komt, is tevreden. Een zelfde kermis is dus juist een goed teken!
Ronaldussen DirkJeroen Toch moet je als organisator wel oppassen dat je niet in slaap sukkelt. Voor je het weet is men erop uitgekeken en zoeken je klanten hun vermaak elders. Nu zal dat bij een kermis als in Maastricht wel meevallen, gezien de hoeveelheid toeristen, maar bij de wat kleinere kermissen is dit wel een ‘gevaar’. Kevin-KJP Mooi dat je ook altijd oog hebt voor de plezier van de bezoekers op de kermissen, in plaats van alleen je te focussen op de attracties en kramen. Echt een meerwaarde van je reportages 👍
Kevin-KJP Gistermiddag ook een bezoekje gebracht aan de St. Servaaskermis in Maastricht. Want het was enorm lekker weer gisteren, en dat levert natuurlijk gelijk mooie zonnige plaatjes op. Zo staan hier zoals eerder gemeld, altijd wel dezelfde zaken, maar dat maakt hem niet minder leuk. Want zo zie ik zelf persoonlijk de BreakDance van Sipkema niet erg vaak in een seizoen. Zo duikt hier ook de Time Machine the Coaster van Buwalda weer even op in Nederland. En zien we voor mij ook voor het eerst de nieuwe Airforce Zweeftoren van Dauphin. Een mooie toren, wat weer een mooie aanwinst is in het aanbod. Maar deze toren gaan we dit jaar nog wel vaker zien. Verder moet ik wel toegeven dat de Showtime van van de Wiel op een enorm mooie plek staat zo voor die basilisk van Maastricht. Hierbij een selectie van mijn plaatjes. ENJOY…!! Gelieve nog niet posten, komt nog meer
Kevin-KJP We gaan lekker door met het vervolg, deeltje 2 van de 3… Gelieve nog niet posten, komt nog een laatste deel