Dennisdekermisfietser Deze kermis kwam vorig jaar in het nieuws vanwege de rellen op donderdagavond toen de kermis in het centrum stond. Hierop heeft de gemeente besloten de kermis voor in ieder geval dit jaar buiten het centrum te plaatsen. De foto’s zijn van vanavond rond 18.30……
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Hierop heeft de gemeente besloten de kermis voor in ieder geval dit jaar buiten het centrum te plaatsen. Omgekeerde wereld he…..
RoodwitterJeroen GhostRiderPeter Nederland anno 2025! Overigens vertelde René Duursma, ik dacht bij omroep Flevoland, dat het niet onaardig ging op dit evenementen terrein.
Erik1968 GhostRiderPeter Zou hier graag op reageren, als je dan gisteren beelden ziet uit Scheveningen. Verder hou ik mijn mening wijselijk voor mezelf. Sluit me aan bij jouw woorden, omgekeerde wereld
Jeroen-M Erik1968 mijn mond jeukt ook…gelukkig zijn er nog kermissen die hier geen last van hebben, onder ander mijn regio, ma daar zuipt men bier en is de zweef populairder als hangen bij de autoscooter…
Erwin Vanmiddag hier nog even geweest voor een zondagmiddag erg rustig ook op de al zoveel besproken locatie. En gelukkig gingen de donkere wolken die dreigde over. Nog een paar foto’s.