StarlightRangerTonnie Zo , ik ben weer een beetje opgeknapt na een stootkuur pretnizon . Na 4 dagen ziekenhuis gaat het wat beter Progresieve ms is slopend . Maar ik ben vandaag toch naar Schoonhoven gegaan , waar het gezellig druk was . Ja , je moet genieten van het leven . Mijn zoon weer 6 kaartjes rijker De no limit stond met storing . Laten wij genieten van de mooie foto’s .
Eric StarlightRangerTonnie Laten wij genieten van de mooie foto’s . Ik vond het al een vooruitgang dat je je eigen posts niet meer als ‘vind ik leuk’ aanklikte, krijg je het ‘john de rouw syndroom’, zeggen dat je eigen foto’s mooi zijn. Je bent er bijna, maar blijf je foto’s plaatsen, en beterschap uiteraard!!
StarlightRangerTonnie De aggregaat van Verdonk ziet er nog als nieuw uit . De aanhager hiervan heb ik gespoten als meerdere , en meerdere zaken . Ja , ik ben een echte vakman .
Dennisdekermisfietser StarlightRangerTonnie Mooi dat je nog steeds de moeite neemt om de reportages hier te plaatsen. Altijd interessant om te zien wat er overal staat👍👍
StarlightRangerTonnie Eric ik hoop je een keer te ontmoeten , denk dat het Laren zal zijn . Een goed gesprek is altijd leuk . En kan mijn zoontje een kaartje voor zijn verzameling aan je vragen . Je lijk me wel een aardige man met een goed hart . Dank je wel voor je compliment .
Eric StarlightRangerTonnie Live gesprekken zijn algijd beter dan online. En een kaartje voor je zoon is uiteraard geen enkel probleem.