Bryan Gisteren mijn eerste kermis van het jaar bezocht: Amsterdam Westerpark! Het was prachtig weer en er liep ook redelijk wat volk rond. Hierbij wat plaajes!
Kevin-KJP Bryan Vind hem in het echt mooier ogen dan op de fotoās in zijn nieuwe stijl. Maar dat is natuurlijk iedereen zijn eigen smaak. En moet zeggen dat die zaterdagmiddag tijdens mijn bezoekje de keren dat ik er langs liep,, ook aardig in trek was.
Jay-RideMaster Afgelopen weekend was het natuurlijk prachtig kermis weer (al helemaal voor deze periode in het jaar), dus ook ik ben er op uit gegaan en liep zaterdag heerlijk in het zonnetje in Amsterdam. Ik was er zelf al drie jaartjes niet meer geweest, en de kermis is er mooi op vooruit gegaan. Interessant op deze kermis was natuurlijk de Mexico. Ben het met @Kevin-KJP eens dat hij in het echt mooier oogt dan op fotoās, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik hem als de Zanzibar mooier vond. Heb hem nog niet van binnen gezien, want hij had het afgelopen zaterdag inderdaad behoorlijk druk. Later dit seizoen zal ik hem wel ff doen als het wat rustiger is.
Jay-RideMaster Ook heb ik nog wat videoās gemaakt. Weet niet waarom hij hem niet pakt, maar dit is de Break Dance van De Poorter Komende dagen komen nog de videoās van de Fly Zone en de Polyp van Regter online š
Kevin-KJP Zoals je al eerder van mij had gelezen, was ik hier afgelopen zaterdag ook. Zo staat hier in Amsterdam Westerpark altijd wel een leuke kermis. Met veel vaste gezichten zoals de Crazy Dance van Bakker en de Polyp van Regter. Natuurlijk ontbreekt de Familie Achtbaan van Buwalda ook niet in Amsterdam, net zoals de mooie Spinning Coaster. Ook keerde dit jaar de Chaos van van de Weerdt terug in Amsterdam, net zoals de BreakDance van de Poorter. Nieuw voor Amsterdam Westerpark dit jaar is de Mexico van Brantenaar, die zijn Zanzibar jasje deze winter achter heeft gelaten, en er nu weer fris bij staat in zijn nieuwe jasje. Al met al een leuke kermis daar in Amsterdam Westerpark. Laten we snel naar mijn selectie van de reportage gaanā¦ ENJOY..!! Gelieve nog niet posten, komt nog meer
Kevin-KJP Laatste deeltjeā¦ Dit was mijn selectie van Amsterdam Westerpark. De volledige reportage kun je vinden op www.kermisjunkypictures.nl
GhostRiderPeter FredUniverse Staat gewoon in Kermis Nederland - Reportage š (Check het bug topic even, daar komt deze ook in voor, sommige leden zien topics in āverkeerdeā categorieĆ«n geopend worden š )