Niels Amar Wat betreft de tekeningen in schaal 1:87 maak ik deze allemaal zelf waar dat nodig is in Sketchup of in AutoCAD Oke, maar om zelf tekeningen te maken heb je officiële maten nodig. Ik neem aan dat je afmetingen van alle subonderdelen niet gaat gokken? KMG zal wel patent hebben op de officiële bouwtekeningen.
Distroyer-ashwin Niels Ik heb de gehele Fun factory uitgetekend in 3D in Solidworks vanaf 2 kleine grondmaat afbeeldingen vanaf de brochure van KMG zijn website. https://www.kmgrides.com/wp-content/uploads/2021/01/folder_fun_factory.pdf De overige maten kun je vanaf daar vaak wel doorberekenen, en anders schatten zodat alles in verhouding blijft. Uiteindelijk houdt je een bruikbare tekening over.
Amar Onderstaande videoimpressie is niet echt iets waarmee ik nu bezig ben te bouwen maar wel een terugblik naar vorige zomer 2024 toen de Kermisexpo in Uden werd gehouden. De video is zojuist (beter laat dan nooit) samengesteld, hierbij de terugblik waar ik nu dus wel mee bezig ben geweest 😅
GhostRiderPeter Amar Ja fijn, maak ons even lekker met dé lekkerste frietkraam die we hadden inclusief de broodjes speklap met katjangsaus 😁😋
GhostRiderPeter StarlightRangerTonnie Ja, alle andere ten spijt, niet te hachelen en over de prijs wil ik het niet eens hebben. Nee Jan als je zit leest, terug met die prachtige maar vooral top snackkraam! 😉
Amar Bedankt voor de reacties en deze kraam zou tegenwoordig inderdaad zeker nog steeds niet misstaan op de kermis! Intussen staat er weer een nieuwe video op Youtube met als terugblik de bouw van de Airwolf (kit van Mats Modellbau):
Amar De afgelopen tijd bezig geweest met het onderhoud en de lichtupgrade van de Faller Peking-eetkraam. Wat vinden jullie van de upgrade van dit model?
GhostRiderPeter Amar Wat vinden jullie van de upgrade van dit model? Het was al mooi, nu nog mooier 👍 Next level zeg maar 😉