Maurice Het ziet er allemaal zo ontzettend sneu uit, al die mooie grote attracties en dan totaal geen bezoekers. En dat geldt voor al deze pop-up parkjes. Het is FunFair Boulevard all over again, en dan liep daar nog méér volk zelfs. Ik ga het vandaag een kans geven, zo’n “Kermispark”, in Dortmund wel te verstaan, maar dat is meer vanwege het feit dat ik al zó lang geen kermis meer heb gezien dat ik er gek van word… 😉 Ik denk dat inmiddels wel bewezen is dat pretpark en kermis twee totaal verschillende belevingen zijn en dit niet te combineren is in 1 concept. Hoe jammer dat ook is op dit moment. Hopen dat we weer heel snel terug kunnen naar “normaal” 🙂
MartijnH Vandaag was het al stukje beter bezocht. De tijdslots zijn na 2 dagen al verleden tijd. Na de motorshow (einde tijdslot 1) klonk het door de speakers dat men ook het 2e slot nog graag mocht blijven. Bij het 2e slot en een deel van de mensen van het 1e slot die nog bleven daardoor zag het al meteen stukje drukker uit. Moet zeggen dat de mensen wel echt goed geld uitgaven, vooral de gezinnen met kinderen. Nadeel is echt wel de parkeerplaats die totaal nergens goed aangegeven staat en als je de straatnaam van P2 indrukt blijkt dat ook de straatnaam van P4, P5, P6 en P7 te zijn en de Autokino. Lekker verwarrend waardoor ik beetje verdwaalde rondom de Messe. Foto’s heb ik natuurlijk ook gemaakt….
[verwijderd] Goed dat ze die tijdsloten laten vallen. Als ze het dan voor elkaar hadden kunnen krijgen om dit op de reguliere locatie op te bouwen had je alleen mogelijk een probleem met de verkeersvoorzieningen. Maar had dit denk ik beter kunnen lopen. De locatie lijkt zowel voor deze als voor Dortmund toch een probleem te zijn.
MutselMirella MartijnH fijn om te zien en te horen. Het blijft een prachtige zaak, deze Octopussy… 😊🥰
PeterCenturion Tja, als één van de eerste die open gaan weet je vooraf niet of wat je denkt ook uitkomt. De onzekerheid is groot. Maar niets doen is nog veel erger. En daarbij moeten we één ding wel in de gaten houden bij dit soort berichtgeving, nu het vandaag de laatste dag is van Düsselland. Als ze nu zouden zeggen dat het een financieel succes was, dan zeggen de politici misschien dat de kermisbranche helemaal geen extra ondersteuning nodig heeft.