MartijnH In winkelcentrum Vleuterweide in Utrecht staat vanaf gisteren en de gehele kerstvakantie Winterland Vleuterweide. Was er vandaag in de buurt dus even een rondje gelopen, was ook een kleine kerstmarkt vandaag,
Discosmash-Leo MartijnH ik vraag mij af of dit nog wel rendabel is, zonder kerstkraampjes, en alleen kermisattracties in een nieuwbouwwijk?
GhostRiderPeter Discosmash-Leo Idd, er is weinig kerst aan daar, en het is nou niet dat het de moeite niet loont voor een paar dagen, ruim 3 weken dan was er wat meer kerstsfeer mogelijk geweest 😉
Svenjj Discosmash-Leo Dan moeten er nog wel ondernemers zijn die een kerstkraampje willen betrekken op zo’n locatie.. Volgens mij hebben de grotere kerstmarkten het bij vlagen al lastig om een gevarieerd aanbod te vinden. Ik verkoop ook (een aantal) items die prima op een kerstmarkt zouden passen, maar ik ging nog geen 4 weken buiten in een kraampje buiten staan al kreeg ik 4 kramen cadeau.
PeterCenturion Ik ben toch wel van mening dat het te snel is om te concluderen dat dit niets wordt. Ik heb er ook niet echt een wow gevoel bij, maar misschien valt het wel mee. Het is wel zo dat mensen de neiging hebben om rond de kerstdagen toch ook eens even naar buiten te gaan bij redelijk weer.