Dennisdekermisfietser Op veel kerstmarkten staat wel een opgooizweefmolen, draaimolen of eet/spelzaken van de kermis. Meestal te weinig om er een heel topic voor te openen dus misschien mooi om ze dan hier in te posten. Ik trap af met de kerstmarkt in Uddel (gld) waar oa een gebakkraam van Rovers en de nostalgische draaimolen van Van Hees staan.
GhostRiderPeter Dennisdekermisfietser Op veel kerstmarkten staat wel een opgooizweefmolen, draaimolen of eet/spelzaken van de kermis. Meestal te weinig om er een heel topic voor te openen dus misschien mooi om ze dan hier in te posten. Dat is idd een optie, maar laat ik nou de categorieKerst Kermis / Markt toegevoegd hebben π Daar kan die prima onder dus β
GhostRiderPeter Google meld dat dit evenement maar 2 dagen duurt? Is dat correct dat jij weet @Dennisdekermisfietser ?
Dennisdekermisfietser GhostRiderPeter Ja klopt dat was alleen dit weekend. Daarom had ik er een algemene titel van gemaakt voor kermisattracties op kerstmarkten, zodat je niet steeds voor een paar zaken een heel topic hoeft te makenπ