DirkJeroen Op weg van Soest naar huis ook nog even in Dinslaken gekeken. Zoals altijd staat er een mooie kermis. Bijzonder vind ik de zeer fraaie toiletwagen die voor de ingang staat.
GhostRiderPeter DirkJeroen Bijzonder vind ik de zeer fraaie toiletwagen die voor de ingang staat. Als je deze bedoeld? Wat is hier in hemelsnaam fraai aan 🤔 Wederom bedankt voor je foto’s en de titel en categorieën heb ik weer voor je gefikst 😇
DirkJeroen GhostRiderPeter Het is vooral de binnenkant die fraai is, alleen daar geen foto’s gemaakt. Bedankt voor alle toevoegingen!
GhostRiderPeter DirkJeroen Het is vooral de binnenkant die fraai is, alleen daar geen foto’s gemaakt. Nou maak je mij en ons? nieuwsgierig 😉 Oke duidelijk, een sjiekdefriemel piemol plashuis dus 🤭😁
Patrick GhostRiderPeter Volgens mij is het meer een artiesten/back stage toiletwagen op concerten/evenementen. Wel eens voorbij zien komen ergens.
Distroyer-ashwin Een hele nette toilet wagen was dat. Zelfs met aan de achterkant een lift voor rolstoelgebruikers. En binnen was alles heerlijk verwarmd, netjes afgewerkt, en goed bijgehouden.
MartijnH Patrick stond ook in Düsseldorf op de Rheinkirmes , achter de Skater. Hele nette toiletwagen van binnen inderdaad, ook met deodorant en allerlei dingen die je kan gebruiken in een mandje bij de wastafel.