StarlightRangerTonnie Ik ben mijn oude hobby samen met mijn zoon van 12 weer op gaan pakken . Ik heb mijn oude model de top spin weer uit de doos gehaald en afgestoft 😃. De laatse weken hebben wij samen de royal king nagebouwd kosten 220 euro aan stenen . Wij weten nu waar wij kunnen bestellen . En ik bouw alles uit mijn hoofd en decoreer naar smaak . Kermiservaring met de jaren helpen mee . En het mooie is ik word er rustig van in mijn hoofd . De top spin De royal king Andere zaken Booster in aanbouw De rest van de modellen
StarlightRangerTonnie Even een update van de modellen appart . Wat een mooie hobby is het toch , en alles is mogelijk . En voor alles is een oplossing , om iets mogelijk te maken . De onderdelen zijn eindeloos . Geniet verder van de foto’s , mijn zoon en ik zij er trots op . De kassa en de truck van de Royal King . De lucky Cranes met transport De gebakkraam met transport Slaapwagens van de Top Spin Pakwagen met aanhanger en kraanwagen van de Top Spin Diesel generator
Roel Dat ziet er tof uit zeg! Als je nog een tip nodig hebt voor wat betreft steentjes bestellen: kijk eens op bricklink!
StarlightRangerTonnie Mijn zoon en ik zijn wat verder met de booster. Alles draaid goed , en alles is volledig inklapbaar als een speed booster . Wij hebben ervvor gekozen om aan het eind van de mast geen kingpin maar een mooie dolly te maken . Wij willen de booster zwart rood geblokt maken , en een mooi naambord op de mast . En alles af te werken met transparante ronde steentjes . De kassa is ook in aanbouw , en de vrachtwagen volgd daarna gelijk . Waar wij dan alles in 1 keer gaan bestellen om de attractie te creëren . Want dit is in wezen een soort van schets .
StarlightRangerTonnie Lego speed booster ingeklapt , en transport klaar . Op de dolly komt nog 1 as bij .
erikjohan1707 Leuk dat jullie samen lekker aan het bouwen zijn, blijft ook mooi dat Lego. Veel plezier samen met de modelkermis hobby
StarlightRangerTonnie Van het weekend weer met mijn zoon aan het bouwen geweest . De mast is zo goed als af , en de middenbouw ook . Er zitten 3 assen onder de middenbouw , en 2 onder de dolly . De kassa is ook al voorbereid . Binnenkort gaan wij het restand bestellen , en waar nodig de kleur nog aanpassen . De booster en kassa moet zo veel mogelijk rood zwart zijn Zo ook de vloer van de middenbouw ,en de kassa luifels die zwart worden .