MartijnH kev077 Zo duidelijk is de route daar dus….. Stond er alleen een trampoline? beetje aparte locatie dan ook buiten het lint.
kev077 MartijnH vroeger stond daar altijd het reuzenrad, maar daar waren de horecazaken niet blij mee. Dus sinds een aantal jaar staat daar maar een kinderzaak. Dit jaar de trampoline en vorig jaar bijvoorbeeld Ballon Voyage
DirkJeroen Gisteravond ben ik Venlo geweest en ook daar staat een mooie kermis langs de Maas. Voor zondagavond is het redelijk druk wat zeker mee speelt is dat in die regio het nu herfstvakantie is.
Eric Een paar van mijn kant De Vreedzame Krijger van kunstenaar Rik van Rijswick die met het werk wil geven: Stop! Tot hier en niet verder. Het moet anders met de wereld.
Eric kev077 Ja, er wordt aan gewerkt maar schijnt iets te zijn wat niet 123 voor handen is. Behoorlijke domper dus.
LimBrabo-Wim Zijn deze attracties zoo storingsgevoelig dan of ligt het aan de leeftijd? Deze heeft er in Tilburg toch ook een paar dagen uit gelegen.
DannyR LimBrabo-Wim in Tilburg en in Uden stonden de Jumpers tegelijkertijd stil. Blijkbaar kunnen deze zaken niet goed overweg met de hitte als het buiten warm is. Dat was natuurlijk in Venlo niet het geval. Wat daar de oorzaak was!!
kev077 Hier nog wat foto’s vanuit mijn kant toen de kermis open was op maandagavond: Komt nog een deel: