DirkJeroen Voor lisse staan er al een aantal transporten op het terrein van de Keukenhof. Sommige zaken staan hier ook te wachten tot ze naar Gouda mogen. Andere zaken hebben in Sassenheim gestaan.
Ralph2003 Heerlijk zoveel combinaties bij elkaar. Fraaie Daf XF, dit model zie ik graag, persoonlijk mooier dan die nieuwe met het logo in het midden. Is dit het spookhuis van Ghünen?
Michaelkermisliefhebber Gisteravond even bij het oprijden in Lisse wezen kijken. Er komt een hele mooie kermis te staan dit jaar!
StarlightRangerTonnie Zo te zien zit de pakwagen van de power polyp voor op bij de trekstang boven bij het dak goed in elkaar . Dak is ook goed opgelopen .
Eric StarlightRangerTonnie Zo te zien zit de pakwagen van de power polyp voor op bij de trekstang boven bij het dak goed in elkaar . Dak is ook goed opgelopen . Haviksogen hoor, heb het 3 keer terug moeten kijken. Maar ik kijk deze filmpjes dan ook niet in slowmotion om elk detail te bestuderen.
StarlightRangerTonnie @Eric In de beginpost staan foto’s ,en de Scania bakwagen heeft de bumper ook links voor nieuwe schade . Ja ik heb er voor geleerd en mijn spuitwerk reist ook nog steeds eerste klas rond zonder roest en zakkers .
Dennisdekermisfietser Michaelkermisliefhebber Ziet er gezellig uit. En lekker druk ook al is het woensdagavond👍👍
DirkJeroen Vanmiddag ook naar Lisse geweest. De dag van de Harddraverij het is rond 16:00 dus ook redelijk druk op het terrien.