In Minneapolis staat jaarlijks de Minnesota State Fair, een verzameling van heel veel eetzaken, volksvermaak, kermis, (markt)kraampjes, bedrijfsvertegenwoordiging (zoals fabrikanten van landbouwgereedschap) en nog veel meer. Voor een dag toegang betaal je 15 dollar (en uiteraard apart per zaak de ritprijs/andere kosten)
Ik heb voornamelijk beelden van het gedeelte van de '‘Mighty Midway’' waar het grootste deel van de grootvermaakzaken stond (er stond nog een los gedeelte met kindervermaakzaken/eetzaken en twee losse zaken, een Amerikaanse booster en een Technical Park Bungee met staalkabels, waar ik helaas geen foto’s van heb).
Ook zag ik nog een kinder Hully Gully staan welke aan de borden te zien in het verleden in Nederland heeft gereisd. Daarnaast nog een XXL van KMG die dit jaar uit de fabriek is gekomen en de Beach Party die in het verleden geloof ik ook in Nederland heeft gereisd.
Hierbij wat foto’s (die helaas niet van fantastische kwaliteit zijn omdat alles met de telefoon is gemaakt).