MartijnH Tweede stop op weg naar huis was Lille, hier waren wij net te vroeg voor de kermis dat hij open ging dus zijn we een rondje in de naastgelegen dierentuin en het pretparkje gaan lopen. Toen we de attracties in beweging zagen komen zijn we richting de kermis gelopen. Het was extreem heet (34 graden volgens de thermometers) en de hele kermislocatie heeft geen schaduwplekken, we zijn dus maar 1 rondje gelopen en daarna de auto weer in gegaan want het was bijna niet uit te houden. Mooie editie weer met veel leuke attracties, Lille is altijd wel de moeite…
Dennisdekermisfietser MartijnH Ziet er goed uit ja. Jammer van de hitte, hier kun je wel een hele dag lopen zo te zien.
Eric Dennisdekermisfietser . Jammer van de hitte, hier kun je wel een hele dag lopen zo te zien. En de hele dag bier drinken!! 😉
Bryan Afgelopen zaterdag ook in Lille geweest. Een leuke kermis die ik voor het eerst bezocht heb. Gezien ik met vrienden was niet heel veel foto’s gemaakt maar geniet van de plaatjes die ik wel heb!
Buurman_Jasper ik zit er over na te denken deze kermis te bezoeken, maar dan zou voor mij alleen de donderdag mogelijk zijn. Is er dan (bij een beetje normaal weer) al wat te beleven op de middag?
Svenjj Buurman_Jasper Het is geen vakantie meer in Frankrijk, dus voor een uur of 6 zal er niet veel te beleven zijn denk ik. Misschien heb je donderdag de 12e september meer geluk. Dat weekend is braderie en veel inwoners maken daar een lang (feest)weekend van. Sowieso wel een goede tip al zeg ik het zelf, die braderie van Lille. Begint op zaterdag de 14e en eindigt zondag de 15e.
PieterRJ Grappig die Sweety… Ik heb hem als modelbouw, wist niet eens dat het een bestaande attractie was