Opvallende punten…..
_Ghost House, een spookhuis welke je hier niet snel zou verwachten maar de spoeling is dun dit jaar met de spookhuizen. Desalniettemin een fraai groot spoohuis met een klassiek karakter, meer dan welkom naar mijn mening!
_Break Dance No.1 de Poorter, er wordt wel eens gezegd dat het algemene publiek of tante Truus het verschil niet ziet, nou, dan gaan ze het ongetwijfeld horen want Hoefnagels en de Poorter zijn echt 2 uitersten wat show betreft.
_Spinning Coaster, verrassende plaatsing, eigenlijk altijd wel Dries of Basin. Komt hij nu op de plaats waar vroeger de kartbaan stond? En heeft hier trouwens ook de London City Coaster eens gestaan? Verrassende postitie!
_ Opvallend, geen Snow Jet, blijft voor mij een schitterende zaak welke al 30 jaar reist in Nederland en hoort hier toch eigenlijk wel te staan.
Ben ook wel benieuwd naar die zaak op de Markt naast de Kerk.
De verrassingszaak, met alle respect maar een afterburner, waarom er dan zo geheimzinnig over doen?
Zou er toch een leuk 80 meter torentje in de vorm van een vrije val of zweef komen opdagen in Weert?
Ik heb even de moeite genomen om een duidelijk overzicht te maken en dan kom ik tot de volgende in mijn ogen zeer aantrekkelijke verpachtingslijst…..
Dries
- Booster Maxxx J. de Voer
- Aviator F. Ockers
- Sound Machine N. Lupp
- Turbo Polyp H. v Tol
- Boobytrap Hotel XXL P. Albers
- Power Surge L. Vallentgoed
Stationsplein
- Spinning Coaster C. Buwalda
- Bungee ‘Fly Zone’ J. Hinzen
- Cake Walk F. Hoefnagels
- Safari Trip P. Swinkels