StarlightRangerTonnie Gisteren met mijn gezin in Luxemburg geweest , waar weer een mooie editie staat . Het was er erg warm , dus gelijk naar Roos gelopen voor een heerlijk broodjes braadworst met een halve liter erbij . De prijzen zijn allemaal rond de 5 euro . Waterbaan 7 euro en infinity 8 euro . En wij zijn in de tobogan couster geweest , verschrikkelijk de rit op je rug omhoog . En als een zak aardappels over de rails met kuilen 🤣🤣🤣 . En mijn zoontje is weer een hoop penningen rijker voor zijn verzameling .
GhostRiderPeter StarlightRangerTonnie En wij zijn in de tobogan couster geweest , verschrikkelijk de rit op je rug omhoog . En als een zak aardappels over de rails met kuilen Welnee, dit is een lachen, gieren, brullen van plezier baantje! Niet erger dan de Cool&Fresh, Cobra of Eurostar 😆 Deze sla ik niet over als we hem tegenkomen 😉
StarlightRangerTonnie GhostRiderPeter zeker een keer doen , een echte aanrader en rit belevenis die je niet snel vergeet 😃
Svenjj StarlightRangerTonnie mooie marketingkans voor de plaatselijke fysiopraktijk. Nu bij aankoop van 2 ritten de 3e behandeling van het huis. 😉 staat een leuke kermis. Jammer dat het zo’n stug volk is
GhostRiderPeter Svenjj mooie marketingkans voor de plaatselijke fysiopraktijk Valt echt reuze mee hoor, oke het is geen soepel ritje, maar een hernia krijg je er niet van zoals wel bij o.a. de cool&fresh 😆