Ja Commentaar blijf je altijd houden, voor sommigen is het nooit goed.
Bekijk het eens positief, een kermis met vele toppers zoals Airborne, Power Polyp, Sky Club, Snow Jet, Spinning Coaster, Reactor, Chaos, een fraai spookhuis, de nieuwe Toxic en wellicht een hoge zweeftoren en een Sling Shot en dit alles in coronatijd. En wat betreft de breakers….kan met niet bedenken waar deze 2 samen op 1 kermis hebben gestaan is volgens mij voor het eerst en dat heeft ook wel iets vind ik en ze zien er beide keurig uit waaronder de no.3 met de nieuwe verlichting en grijze kruizen zoals ik in de reportage van Moergestel heb gezien.
Wie weet zijn kermissen met 20 grootvermaakzaken voor dit jaar wel op een hand te tellen.
Zie het als een uitdaging, een totaal andere opstelling en zoals Peter al zei er komen een hoop voorwaarden en geregel bij kijken.
En wat betreft de opstelling lees ik ook dat er attracties op de Paleisring komen te staan.
Is dit dan het stuk van de Piushoek tot de flat? En het Stadsforum is dat het deel achter het Stadhuisplein waar vroeger de nostalgische kermis stond ?