Dennisdekermisfietser En de laatste voor vandaag de kermis in Venhorst met horecagedeelte. De foto’s…. Morgen een mooie route door Valkenburg naar de kermis in Aachen waar de hitte dan als het goed is voorbij is.
Svenjj Dennisdekermisfietser Als je morgen op tijd in Valkenburg bent kun je de start van de Tour de France Femmes nog meemaken 👍
Eric Kevin Bedankt weer voor de reportages, welke autoscooter staat hier? Zoals @MartijnH al meldde is deze scooter van Regter. Ik vind het geweldig dat het GMM logo nog op de middenzuil staat. Graspop Metal Meeting is een festival in Belgie waar deze scooter onder de vorige eigenaar, P.Michielsen, jaarlijks stond. De scooter was het hele jaar in Graspopstijl. Daar heb ik foto’s van aangezien wij sinds 2015 op dat festival staan. De mooiste 2 weken van het jaar voor mij!! (festival duurt 4 dagen maar wij zijn er ruim van te voren) Zo zag de scooter er toen uit!
LimBrabo-Wim Eric dus die 2 weken GMM maken de “bagger herrie” van de rest van het jaar goed? 😉😋🤘🤘🤘 Excuses voor het off topic gezwets.🫣
Dennisdekermisfietser Svenjj offtopic maar ik was er op tijd, je kon de gele trui van Vollering zo aanraken. De doorkomst op de Cauberg ook nog gekeken. En nu snel de laatse 26km naar Aachen hahahaha
Eric LimBrabo-Wim Eric dus die 2 weken GMM maken de “bagger herrie” van de rest van het jaar goed? Wel een heel eind!! 🤣 Maar wat ik in Eindhoven voor de kiezen kreeg……. daar heb ik wel 8 weken Graspop voor nodig om bij te komen. oh, wat maakt de kermis een herrie is het dan. Die tent maakte zo’n kabaal dat alles in de kassa stond te trillen. Met 600 keer per dag 10 dagen lang die engelbewaarder, kali en sweet caroline .