Kermis Goes 2024
Ook dit jaar weer Goes bezocht. Er staat altijd een leuke kermis in de binnenstad van Goes. Ik heb wel het idee dat Goes vroeger betere edities heeft gehad, maar Goes heeft behoorlijk veel concurrentie met Eindhoven en Hoorn. Toch staat er een nette kermis. Het was niet erg druk, maar het was heet. Ik begon op de Koepoort waar we de mooie swingbob weer tegen kwamen! Heerlijke sneldheidsmolen en staat vaak in Goes. Ja kan ook van het uitzicht genieten in de Europe flyer en griezelen in het mooie Ghosthouse. Verder staat hier ook nog de mega booster. Tegenwoordig de vaste booster voor Goes. Door richting de Grote Markt, maar we kwamen eerst nog de street dance tegen die helaas dicht was. Mooie wip altijd! Ook kan je verkoeling zoeken in het funhouse Snow party! Mooie Fun house die ik niet vaak tegen kom. Dan de Grote Markt die volgens mij ieder jaar hetzelfde is. De future dance en de turbo polyp staan er vast geroest! Beide toffe zaken en in de avond vast heerlijke shows. Ook staat de Autoscooters hier altijd waar je kan botsen. Achter de Autoscooters dit jaar geen zaak en dat is prima zo. Vroeger stond er nog wel eens een Fun house, Wip of spelkraam. Er staat een leuke gemiddelde kermis in Goes.