SarcasmeEric
We hebben hier nog steeds met meningen te maken en geen feiten.
Exploitanten en medewerkers hebben liever contant, velen waarschijnlijk, maar dat maakt het nog geen feit. 100+100=200 is een feit.
Ik geloof echt wel dat het voor exploitanten met contanten sneller gaat maar er zijn er ook die, laat ik het zo stellen, geen problemen hebben met pin.
En inderdaad, met pincode of een telefoon duurt net wat langer maar contactloos betalen is goed te doen.
Ik lees hier ook dat het soms 5 of wel 15 seconden duurt voor de transactie gelaagd is. Nou mijn ervaring is slechts enkele seconden. Of het nu grootvermaak is, een spel of een consumptieve zaak.
En dan nog iets, (mijn mening)ā¦..contant geld moet gepint worden, en ik weet het niet hoe het bij de meeste leden hier zit maar regelmatig zijn pinautomaten in storing of buiten dienst. Daarbij zit er tegenwoordig niet overal meer eentje in elke straat, ze worden schaarser.
En dan nog het voorbeeld Tante Bets of Ome Cor die staat te hannessen met een zooi kleingeld bij de kassa, want zulke mensen willen het liefst gepast betalen met zoveel mogelijk klein geld wat ze op willen maken zoals 5, 10 en 20 eurocent.
Nee, doe mijn maar gewoon dat pinpasje ff op dat apparaatje houden.