Ralph Gisteren middag ook ritje Break Dance gedaan, het blijft een geweldige molen en ritje Disco jet mag natuurlijk niet ontbreken en Mama Caramba gaf weer een leuke show weg [ Dit blijft toch mijn favorieten Break Dance No. 2
Joshua1986 Gisteren even met me gezin naar Herne gereden. Wederom staat er een prachtige kermis! CircusCircus gedaan, en vond de rit redelijk. Wellicht ben ik te verwend met de Entertainer. Welke in mijn optiek op alle punten ver voor loopt op deze (en alle andere) magic’s. Optisch mooier, lichtshow, rit, en over het geluid hoeft geen discussie te zijn na de toevoeging van Void. Uiteraard ook nog even de Predator in gegaan, welke zoals altijd een geweldige rit gaf. Ook voor de 1e keer in de Escape gestapt met m’n vrouw en beide waren we verrast door deze prachtige Mondial zaak. Ziet er schitterend uit, en de rit verraste ons toch. Enorme soepele bewegingen en verrassende leuke rit voor jong en oud! Muziek express nog met de kinderen gedaan, en blijft een leuke zaak met gevarieerde rit. Aangezien ik geen camera en dergelijke heb, tussen het eten (snitzel, braadworst) en snoepen (champignons in saus) door even snel wat foto’s gemaakt met me telefoon.
Rob_T Mooie reportages! Ik ga vrijdag waarschijnlijk een bezoekje brengen aan deze kermis, is er parkeergelegenheid in de buurt? Eventueel ook gratis?
MartijnH Ik was vandaag op de Familiedag in Herne. Veel hoge zaken dit jaar. de middag begon wat nat maar daarna was het gelukkig wel droog en toen werd het ook al snel drukker. Wat foto’s van vandaag….
Niels Iemand een goede parkeertip? We zijn onderweg maar hebben nog nooit een fatsoenlijk groot parkeerterrein gevonden op redelijke afstand.
GhostRiderPeter Niels Succes dan maar 😆 Ik parkeer al járen op dezelfde p-plaats waar een treintje rijdt, geen idee hoe het daar heet. Aflag Herne Crange, linksaf en dan is het al niet te missen meer. Maar zondagavond… nogmaals succes meestal staan de auto’s dan al op de afslag stil 😉
Alex GhostRiderPeter Ik doelde met mijn antwoord op een aanvullende vraag van Niels Dat jij of ik en vele andere niet moeilijk doen (is ook een Understatement) dat weet ik wel. 🤣
Alex Het is “mustard behind the meal” maar ik mis eigenlijk de andere vraag die erbij zou hebben gepast: Gratis of betaald? Bij die 1e zal vast er vast een slimme zijn die z’n plekjes wel weet maar veelal bij de betaalde en meeste makkelijke heeft GhostRiderPeter al geantwoord. Betaald parkeerplaatsen zijn er genoeg, ook in de buurt met of zonder een treintje wat je tegen betaling naar het terrein brengt. Maar succes zo last minute. 👍🏼
GhostRiderPeter Alex Gratis of betaald? Betaald he, nou én! Ja kost al genoeg dagje kermis, maar als dit er niet meer af zou kunnen, dan blijf ik thuis want dan is er voor de rest ook no money 😉 En met 4 man in een auto zijn de kosten goed betaalbaar 😆
Niels Bij de kruising rechtdoor i.p.v. linksaf was het gelukt, volgens mij een nieuw terrein bij een zwembad. Weliswaar voor €8,00 maar dan sta je wel redelijk dichtbij, t.h.v. viaduct.