Ikk-Nick Hey allemaal, Dit jaar moet ik helaas gewoon werken deze dagen voor en met de kermis. Ik zal wel proberen wat foto’s te gaan maken maar misschien is het wat minder als andere jaren 😉 Er waren vandaag overal transporten te vinden en ook waren er al verschillende zaken op aan het bouwen, sommige waren zelfs al klaar! En op het kinderplein werden de laatste atracties uitgemeten. Morgen mag iedereen opbouwen dus dan zal het wel een drukte van jawelste zijn in het dorp. Kijk en geniet: Komt nog een deel.
PeterCenturion Beelden van gisteren van deze gezellige kermis op twee terreinen rond de horeca van de stad.
Niels Leuke kermis staat er weer in onze buurgemeente. De X-Factory zou ik niet in de straat hebben geplaatst, die plek zorgt voor ontstoppingen als mensen blijven kijken. En de plek waar de Autoscooter staat zou ik voortaan weglaten, die ligt teveel buiten de loop.
Jonathankermisfan Dit jaar ook maar weer eens richting Venray gegaan. Daar staat ieder jaar een hele goede kermis. We begonnen op de kinderkermis waar onder andere de mooie Ballon Voyage staat. Ook staan hier oa mini cars, Trampolines, Bootjesmolen etc. Ik ben eigenlijk nooit zo’n fan van aparte kinderpleinen. Echter op de grote kermis staan ook nog kinderzaken. Door naar de Schouwburgplein waar je kan zweven in de prachtige El Mundo en vast geroest staat daar de Turbo polyp. De beste polyp van Nederland naar mij mening. Op het Henseniusplein staan oa de show time op een mooie locatie en nieuw voor Venray is de Aviator! Een super zaak met een prachtige uitstraling. Dan een hele stuk lopen, want Venray is echt een pleinen kermis. Op de Grote Markt staat dit jaar oa de Fly zone bungee! Die zal het goed doen daar, want het is echt een uitgaanslocatie met veel muziek en bier. In de Raadhuisstraat staan oa de X factory, Cake walk en Cocoon. Op het laatste plein de Raadhuisplein staan oa de prachtige Anubis booster maxxx! Toch wel de mooiste booster maxxx die ik ooit heb gezien met veel rook en show. Heerlijk Duits. Ook staan hier de toppers Energizer en Beach party! En als vaste gast natuurlijk de power dancer. Ook de super mouse, Adventure Bay en Autoscooters staan hier. De Autoscooters staan een beetje verstopt. Vorig jaar stond daar de booster maxxx. Staat weer een leuke kermis in Venray. Hier zijn de beelden!