Zit zelf ook in de computer wereld. Voornamelijk het repareren van computers.
Dit deed ik altijd al alleen als er vraag naar was, en nu is het niet heel erg veel minder als dat het anders al was.
Toch lukt het me nog aardig goed om alle eindjes aan elkaar te knopen, hoewel je wel merkt dat het toch allemaal iets duurder uitvalt.
Voorbeelden daarvan zijn bijvoorbeeld dat ik altijd maandelijks boodschappen deed in Duitsland ivm dat het daar veel goedkoper is. Dat valt nu al weg.
Verder neem als voorbeeld eieren, wc papier en nog wat andere dingen in de supermarkt. Óf het is op, of het is er nog wel, maar dan vaak van een duurder merk.
Maar goed, gelukkig zijn mijn inkomsten nog redelijk gelijk, ook mede doordat ik nog een oude wajong (voor 2010) die nog altijd doorloopt.
Het repareren van computers was altijd gewoon om wat extra inkomsten te hebben om dagjes weg te gaan, kermissen te bezoeken en dergelijke.
Hoewel ik nog altijd computers repareer, merk ik door dus onder andere die boodschappen dat het wel een beetje verschilt ten opzichte van andere maanden, maar heel veel verschil?
Nee, dat hoor je me niet zeggen.
Enige wat nu resteert is weer wachten op betere tijden. Tot die tijd is het niet anders.