DirkJeroen Vrijdag begint het feest in Stompwijk. Het zijn de paarden dagen. Vanmorgen is er al activiteit op het terrein.
UpwegoRobert Roderic1986 voor zover ik van een kennis begrepen heb betaal je alleen op maandag entree.
FunhouseNiels Roderic1986 even op de site kijken en je weet voldoende: https://www.stompwijksepaardendagen.nl/programma Artiesten en vuurwerk zijn ook niet gratis maar zeker tegenwoordig niet meer goedkoop. De keuze voor een kleine entree prijs is dan ook niet heel gek vind ik.
Roderic1986 FunhouseNiels Dat mag je vinden. Persoonlijk snap ik dat je voor een tentfeest of kroegfeest entree heft. Maar om dat ook voor de kermis te doen vind ik raar. Je betaald immers al voor de spelletjes/attracties dus waarom ook betalen om het terrein op te kunnen? Wellicht dat het de locals niet zal weerhouden, maar je loopt als kermis wel de omzet van toevallige passeerders mis.
DirkJeroen Het is wel een evenement dat leeft in dit dorp en omgeving. Vandaag ook weer even gekeken en als je dan ziet hoeveel vrijwilligers er bezig zijn en hoe snel er een tractor geregeld is om te helpen als er een transport vast zit.
FunhouseNiels Roderic1986 Misschien is deze kermis dan ook meer een onderdeel van het evenement. Mensen komen daar niet alleen voor de kermis maar ook de feesten er omheen. Je ziet het in Herne weihnachtszauber (DE) ook dat er een kleine entree wordt gevraagd.
GhostRiderPeter UpwegoRobert toevallige passeerders heb je bijna niet in Stompwijk Enkel Stom(p)toevallige π€£
GhostRiderPeter FunhouseNiels Zodra (ja iets met knuppel en hoenderhok) de hobby geld gaat kosten is het al snel op de achterste benen staan geblazen π Herne Weihnachtszauber is idd een voorbeeld waar entree geheven wordt, Fredolino Dortmund heft ook entree, en zo zijn er wel meer. En eigenlijk is het op de kermis dan βvreemdβ maar vervolgens betalen we dik entree voor een pretpark en kunnen maar hoef je ook nergens in te willen/gaan en dat is dan normaal π Maar denk dat @UpwegoRobert er aardig dichtbij zit en dit daar voor de locals heel normaal is π
DirkJeroen GhostRiderPeter deze kermis heeft iets weg van een Amerikaanse Country Fair daar betaal je ook entree. Eigenlijk werkt dat goed, vervelende types die niks besteden blijven weg en er kan een mooi programma worden geboden! voor de regio is dit een groot evenement!
DirkJeroen Gisteren laat op de avond even in Stompwijk wezen kijken. Het blijft een bijzonder evenement. In de avond is wel de feesttent de hoofdmoot van het feest. Overdag zijn dat de paarden activiteiten maar als je bedenkt dat dit een klein dorp is midden in de randstad, blijf ik het bijzonder vinden.