Ben niet zo op de hoogte van de cijfers en het verloop, met andere woorden ik maak mezelf niet zo gek.
Maar er wordt nu ook veel meer getest, dus er zal meer gevonden worden. Ook zijn er veel meer mensen snotterig tijd van het jaar zeg maar. Dus hoe was het toen er niet zoveel getest werd. Denk misschiem nog wel veel hoger, en ik ben in die tijd ook wel even ongewoon ziek geweest.
Achteraf merkte ik dat ik in eens weer smaak had, maar gewoon door gelopen.
Het is heel makkelijk om ergens over te oordelen, maar ga er maar eens aanstaan. Ik weet zeker dat ik het niet beter ga doen, en zoals degene die het nu doen vindt ik wel prima.
Liefst staat er hier 17 miljoen kapiteins op een schip, de een wil het zo en de andere weet het veel beter. Maar om het perfect te doen………………… gaat niet lukken,
Hoe hebben ze het gedaan met de spaanse griep en andere ziektes omgegaan vroeger…. geen internet niet de middelen om te testen op zo’n schaal. Een radio was er ook niet of niet voor iedereen beschikbaar.
Maar ook daar werden er veel ziek.
Ook iemand die ergens de leiding over heeft is mens. en niet van steen. Wat zou jij doen op je mooiste dag? Ik zelf probeer het zoveel mogelijk te beperken. Maar dat lukt niet altijd, en geef soms best nog wel een hand of een knuffel.
Alleen van de gene van wie ik weet die ernstige gezondheids problemen daar kijk ik mee uit