De vrouw die me herkende zei dat ik niet hoefde te betalen omdat ik “een speciale gast” zou zijn.
Vol verwachting liep ik dus door het huis, helemaal omdat meneer de Vries me toen had verteld dat er een uniek freefall element later toegevoegd zou worden.
Maar aan het begin is er nog niets verandert. Maar dat hoeft ook niet, want deze animatronics zijn gewoon best goed.
Net als deze licht tunnel.
Maar ja, dan verwacht je blijkbaar teveel. Want uiteindelijk viel het vies tegen… De freefall zat er niet in, en in de kamer waar er bewegende lasers zouden moeten zijn was ook niets te zien.
Eigenlijk de enige toevoeging die ze hier en daar hadden, waren wat elastieken om doorheen te lopen, en wat draaiende schuimrubberen dingen aan het begin.
Later toen ik nog even met de vrouw die me herkende wilde praten zag ik dat ze ook slechts €5 aan entree vroegen. Lijkt me een teken dat ze het zelf ook wel een beetje doorhebben dat het niet top is, want toen die net open was vroeg die €7. Begrijp me niet verkeerd, want het is nog altijd een groots en prachtig funhuis. Maar het is voor wat het is, wellicht iets té groot. En ook wat saai wat elementen betreft. Nee, wat dat betreft is het beste funhuis dat ik ooit heb gedaan, toch dat ene funhuis toen in Luik.
Niets ten nadele van Koevoets en de Vries, maar toch… Al met al een gemiste kans door die freefall niet te plaatsen. Waarom dat uiteindelijk niet is doorgegaan? Wellicht iemand die het weet? Want dan hoor ik het graag.
Hip Hop Jumper van Stummer stond er als fraaie Tagada achtige attractie.
En dan als tweede wilde muis achtbaan stond er de - iets unieker in zijn soort - Heidi der Coaster van Schneider.
Met daar tegenover een eveneens nieuw funhuis voor mij, genaamd Crazy Town, ook van de familie Rasch.
En dat was dan de Schützenfest kermis in Hannover. Een prachtige editie weer dit jaar, met de Schützenplatz die goed vol stond.
Jammer van de Police Department, maar toch heb ik me hier kostelijk vermaakt, en aangezien Hannover goed bereikbaar is, blijf ik hier denk ik wel komen de aankomende edities.
Voor nu:
Tot zover, tot snel!