Op 19 en 20 september, het weekend van de Lambertuskermis in Hengelo, is er een Modelbouw Event in de Waarbeek, ook gelegen in Hengelo. Wat betreft het park is dit de 1e in een serie. We zouden hier kunnen spreken van het begin van een traditie.

Modelbouwers kunnen zich via onderstaand formulier aanmelden. Het verzoek is om deze zo volledig mogelijk in te vullen. Dit maakt het voor ons ook makkelijker om een gevarieerde opstelling te maken.
Tegelijkertijd hebben we een nieuw onderdeel, of dit gaat werken moet blijken, maar als je niets probeert dan kom je natuurlijk ook nergens. Het idee is om naast het bekende Modelbouw ook een Kermispenning verzamelaars beurs te organiseren. Waar mensen hun verzameling kunnen tonen, en waar we verzamelaars de kans geven te ruilen. Wil je alleen ruilen? dan ben je welkom als bezoeker. Wil je je verzameling tentoon stellen, meld je dan aan via onderstaand formulier.
Een stukje feedback:
Ik heb dit al besproken met enkele modelbouwers, die zorgen uitte over de bezoekersaantallen die door de kermis vast dramatisch laag zouden zijn. Het park geeft aan dat ze vergeleken met andere weekenden in september geen verschil zien. Natuurlijk is het zo dat bij erg slecht weer de aantallen lager zouden kunnen uitvallen, staat tegenover dat bij erg goed weer dit weer hoger uitvalt. Ook waren er zorgen over de temperatuur in de ruimte. Het park geeft hierin aan dat de temperatuur in die ruimte eerder te hoog is dan te laag, maar mochten we het toch fris ervaren, dan kan er natuurlijk verwarming geregeld worden. Mochten er meer vragen zijn dan kan ik die bij het park neerleggen, en koppel ik hun antwoord terug.
Voor modelbouwers en verzamelaars die hun attracties/penningen tentoonstellen is de entree gratis. Wil je iemand mee nemen? Geef dit dan even aan tijdens het aanmeldproces. Sinds dit jaar heeft het park een all in concept, dus eten en drinken mag je thuis laten.
Het idee is om zaterdagavond nog iets leuks te doen, hierover vind je ook een vraag in het aanmeldformulier. Heb je nog vragen voordat je het formulier invult? Dan kan je die hier stellen of eventueel direct naar mij via privé bericht/Facebook.
Aanmelden kan via:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdIk44sT4Bu7Jt5-ic65gASRPD3FJ2GZIlOTwff3yvB1fFqrA/viewform