PeterZeeland Het is al heel wat jaren geleden dat ik in Goirle naar de kermis ben geweest , toen nog iets buiten het centrum. Nu dus wel smack middle in het centrum , maar wel in tweeën gehakt. Geen grote bijzonderheden , gewoon een aardige kermis waar redelijk volk liep. Het grootvermaak :
PeterZeeland En ten slotte , omdat ik een oud en vergeetachtig persoon ben ( 😅 ) nog een simulator , grootvermaak , maar geen grote zaak ( en daarom zag ik m even over het hoofd)
KermisKo De polyp draait zie ik , rond half 3 zat die in storing. En 4 euro voor de break dance vind ik toch wel veel voor een dorp.
MartijnH Kwam er vanmiddag langs gereden, dus even een stop gemaakt voor een portie poffertjes en wat foto’s.
Ralph2003 KermisKo Was dat toen vd Wiel er met z’n Love Machine stond? Toen ben ik er eens 1 of 2 keer geweest. Volgens mij ook een keer de Magic Mouse toen. Geen echte uitblinkers maar voor Goirle zeker een nette kermis.
KermisKo Ralph2003 klopt en toen stond de happpy spider er ook al als ik me niet vergis met Hans achter de knoppen.