PeterZeeland Al heel veel van de Drechtsteden bezocht , maar Sliedrecht was me tot nu toe nog ontsnapt. Maar dan lees je dat de Power Polyp er voor het eerst draait met de nieuwe lichtlijsten , dus dan moet het er maar eens van komen. Geen grote kermis , maar op het moment dat ik er was ( zaterdag middag) best wel druk. Heel krap opgesteld ook . Affijn , eerst wat van de andere zaken , en dan iets meer van de Pp.
PeterZeeland In het echt zijn de kleuren nog mooier als op de foto , ik vind m er wel op vooruit gegaan.
Johan013 Ik was vandaag in Hardinxveld-Giessendam op een verjaardag en ik wist dat er kermis was in Sliedrecht met de Power Polyp..dus ja dan is het een kleine moeite om even de nieuwe verlichting te bewonderen van deze prachtige molen. Het blijft altijd even wennen om een attractie die je al vele malen heb gezien ineens in de led verlichting te zien…maar ik vind het toch wel wat hebben zo. Vanavond zelfs met Martin Verdonk Jr achter de knoppen. Opzich wel een leuke kermis al vond ik alles wel erg dicht op elkaar staan En ik miste een snack of gebakkraam….ik dacht ik neem nog wat te snacken voor ik weer naar Tilburg af zou rijzen…maar helaas